27 Ağustos 2013 Salı

Ev Oturması

Ev tekstili ürünleri her eve lazım. Yeni eve taşındığım için sık sık arkadaşlarımı misafirliğe davet ediyorum. Akşam geç saatlere kadar bende oturan arkadaşlarım tabi saat ilerlediği için evlerine gidemiyorlar. Bende kalmalarını önerdiğim arkadaşlarımla keyifli vakitler geçiriyoruz. Fakat şöyle bir sıkıntı var ki bir misafire verilmesi gereken bazı şeyler vardır. Terlik, havlu, pijama, diş fırçası gibi özel eşyaların yanında bir de yatacak yere ihtiyaç var. Benim odamda ikinci bir yatak olduğu için pek zorlanmıyorum bu konuda. Fakat çarşaf, pike, yastık derken bir çok ev tekstil ürününe ihtiyaç duyuyorum. Bunun için çarşı pazar gezmek gerekiyor ve ben çalıştığım için hiç fırsat bulamıyorum. O yüzden ben de online alışveriş sitelerinde geziniyorum ve bütçeme en uygun olanı alıyorum. 

Temiz çarşaf ve yastık bir evde mutlaka bulunması gerekenlerdendir. Çünkü ne olacağı bilinmez. Çok ani bir misafiriniz gelebilir veya daha başka birtakım şeyler olabilir. Her zaman tedbirli olmakta fayda var. Ben bir eve misafirliğe gittiğimde terlik, el ve duş havlusu, diş fırçası gibi şeylerin mutlaka verilmesini isterim. Kendimi daha rahat hissetmek için üzerime rahat bir pijama vermesini beklerim. Yakın arkadaşlarla ev toplanmaları olduğunda genellikle pijamalar giyilir çerezler yenir, şaraplar içilir. İşte böyle güzel anlar için hayat yaşamaya değer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder