13 Eylül 2013 Cuma

Dekorasyon Tüyoları

Bir süredir evimin dekorasyonu beni oldukça sıkmaya başlamıştı. Dekorasyon tüyoları alabilmek için bir kaç dergi karıştırdım ve ünlü tasarımcıların bu sezon en popüler olan tasarımlarını araştırdım. Dekorasyon için ayıracak çok büyük bir bütçem olmadığı için ufak tefek parçalar ile neler yapabilirim diye düşünüyordum.



Ev dekorasyon mağazalarını gezmeye başladım fiyatlar el yakıyordu. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile Evidea online alışveriş sitesi ile tanıştım. Site içerisinde uygun fiyatlı pek çok dekoratif ürün ve mobilya buldum. Siteyi saatlerce karıştırarak kendi evime ve zevkime uygun ürünleri seçtim. Aklımda bir şey olmadığı için hoşuma giden parçaları ayırdım sadece. Bir zigon sehpa, bir ayakkabılık ve iki adet kanvas tablo modeli satın almaya karar verdim. Siparişimi kolaylıkla verdim. Ürünlerim üç gün içerisinde evime ulaştı. Ürünler site içerisinde göründüğünden çok daha şıkmış.



Sitenin çalışma hızını en az ürünler kadar beğendim. Sorunsuz bir şekilde siparişimi verdim ve hızlı bir şekilde elime ulaştı. Kanvas tablo modellerinden bir tanesini salonuma bir tanesini de yatak odama astım. Kanvas tablolar şık görüntüsü ile gören herkesi etkiliyor. Kanvas tablo modelleri eskimiyor ve yıpranmıyormuş. Ürünlerimden ve Evidea'dan oldukça memnun kaldım. Bu minik ayrıntılar evimde oldukça büyük bir değişiklik yarattı. Küçük bir bütçe ile evlerimizde büyük değişiklikler yapmak mümkün. Herkese Evidea'ya bir göz atmalarını öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder