29 Kasım 2013 Cuma

Soley Kalitesi

Soley nevresim ürünleri her mevsim size kendinizi iyi hissettirir. Geçenlerde kendime bir nevresim takımı aldım. Uzun zamandır beğendiğim bu nevresim takımını almayı hep ertelemiştim. En sonunda dayanamayıp gidip aldım. İlk başlarda çok mutluydum derken bütün bu mutluluk uçup gitti. Çünkü aldığım ürün kalitesiz çıktı ve birkaç yıkamadan sonra hem rengi soldu hem de deseni bozuldu. Kumaş kalitesindeki yıpranma da çok sinirimi bozdu.

Soley


Bende hemen online alışveriş sitelerini taramaya başladım. Gözüme güzel görünen bir nevresim takımını seçerek kendimi bir nebze olsun mutlu hissetmek istiyordum. Fakat bu defa alacağım nevresim takımının markası kesinlikle Soley olmalı diye kendi kendimi ikna ediyordum. Kaliteli bir ürün almazsam eğer daha çok mutsuz olurdum ben. Bu yüzden en kalitelisi hangisiyse onu almaya karar verdim. Gidip hemen Soley marka bir nevresim takımı aldım. Öylesine güzeldi ki sabah uyandığımda kendimi mutlu hissediyordum.

Eve bir de vestiyer almam gerekiyordu. Bir türlü hangi vestiyeri alacağıma karar veremedikten sonra yine çıkış yolunu online alışverişte buldum ve güzel bir online satış mağazasına girdim. Burada çok sayıda model vardı. Aynalı, çekmeceli derken istediğim vestiyer modelini nihayet buldum. Bu sefer anneme güzel bir sürpriz yapmaya karar verdim.

Vestiyer


Annem ev eşyalarına bayılır ve ben de ev eşyalarından en beğendiğimi ona hediye etmeye karar verdim. Çok güzel bir tablo gördüm. Sonra bu tabloyu hemen online sipariş ettim. Ürünler kısa süre içerisinde eve geldiğinde annem gerçekten çok sevinmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder