İnternetle birlikte yeni bir çağ başlayan dünyamızda, yavaş yavaş her şeyin tanımı değişiyor. Bunların yanında yeni yeni ortaya çıkan meslekler ve kavramlar da var. Ben yenilikler üzerinden değil de değişimler üzerinden gitmeyi istiyorum bu yazımda. Evimde her zaman kullandığım, çok uygun fiyatlara edindiğim, kaliteli ürünlerinden hep memnun kaldığım, bana her zaman yardımcı olan bir marka; Evidea ile ilgili görüşlerimi e- ticaret hakkında düşündüklerimle sentezleyerek sizlere sunacağım.
E-ticaret, internetle birlikte değişen ve gelişen günlük hayatta, bizim için sağlanmış kolaylıklardan sadece biri. Önceleri etrafımızda mağaza varsa ona gider yoksa daha uzak semtlere veya şehirlere gider, sonra koca mağazalarda, depolarda kaybolur, fiyatını bilmediğimiz ürünleri tee kasaya götürür fiyatlarını sorar, kendisini beğenip de rengini beğenmediğimiz ürünün başka rengi var mı diye sormak içi görevli aramalara son veren bir uygulamadır e - ticaret. Ayrıca kargoyla geldiği için de ürünü yanımızda taşıyarak yorulmamamız da cabası. Bu uygulama internetin gelişmesiyle önce dünya çapındaki markaların yaptıkları bir uygulama. Gazeteler bile artık matbaalarını kapatmış iken neden alışveriş devleri hala kataloglar bassın, neden sadece ürünlerini mağazalarda sergilesin ? Dünya devlerinden sonra yavaş yavaş batıdan doğuya doğru sırayla şirketler kendilerini internet üzerinde de tanıtmaya başladı. Orada da sunmaya başladılar. Türkiye'de yeni ama bir o kadar da güçlü bir marka olan Evidea, mağaza açmadan, sadece depo kullanarak ürünlerini internet üzerinden pazarlıyor. Kısa sürede bir pazara ulaşan Evidea 1 2 sene içerisinde ilk 10 şirket arasına girmeyi planlıyor. Evidea için sosyal medya ve e ticaret her şey demek. Çünkü tüketiciler gelip mağazada ürünleri göremedikleri için onları tanıttıkları internet ağlarında tanıtımları çook iyi olmak zorunda. Bunların yanında etkileşimleri de kaliteli olan firma, müşterilerinin her derdini dinliyor, onlara çözümler üretiyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder