21 Mayıs 2014 Çarşamba

Evimin Yeni Hali

Yeni taşındığım evimin dekorasyonu için ne yapabilirim diye düşünüyordum. Özellikle oturma grubu konusunda büyük sıkıntılarım vardı. Eski evden getirdiğim koltuklarım yeni evime sığmadı. Bende mecburiyetten onların yerine yenilerini almak zorunda kaldım. Salondaki bu değişiklik neredeyse tüm eşyalarıma yansıdı ve koltuklar ile beraber tüm eşyaları değiştirmek zorunda kaldım. Özelliklede ufak tefekte olsa dekorasyon amaçlı kullandığım, tablo modellerinin değişmesi gerekti. Yeni aldığım bej renkli oturma grubuna uygun olarak perdelerimi ve halılarımı değiştirdi.


Salonumdaki bu değişikli aslında benim içinde iyi oldu. Sonradan fark ettim ki bende sıkılmışmışım o eşyalardan, hayatımda yeni bir sayfa açmış gibi hissettim kendimi. Yeni evime yeni eşyalarla girmek güzel oldu; ama beni en çok mutlu eden ise salonum için aldığın kanvas tablo modelleri oldu. Bu kanvas tablo modelleri odama çok farklı bir hava kattı. Eskiden kullandığım tablolar yerine bunlar çok daha uyumlu ve şık bir görüntü elde etmemi sağladılar.

Artık salonumda otururken ruhumun sıkıldığını hissetmiyorum. Yeni dekore edilen salonum sayesinde salonda otururken, raha bir nefes alma imkanım oluyor. Özelliklede kanvas tablo seçiminde çok doğru karar verdiğimi düşünüyorum. En sevdiğim doğa ve manzara görsellerini bularak onları tercih etmeye çalıştım. Bu konuda da başarılı olmuş olmalıyım ki, bu tablolara bakarken içim ferahlıyor. İnsan hayatında böyle ufak da olsa değişimler çok iyi geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder