21 Mayıs 2014 Çarşamba

Fotoğraflarınızı Kanvas Tablo Yapın


Fotoğraf çekme alışkanlığım ortaokul yıllarında babamın hediye olarak aldığı canon markalı bir fotoğraf makinesiyle başladı. Babamın ikinci el aldığı bu makineyi lise yıllarında da yanımdan ayırmadan kullanmaya devam ettim. Neredeyse çocukluğumda başlayan bu fotoğraf aşkı hiç sönmeden hala devam ediyor. Özellikle çektiğim fotoğrafları hala depolarım, kolay kolay hiçbir fotoğrafımı silmem ya da atmam. Hepsi benim dünyamı benim gözümden anlatan birer parça niteliğindeler. Kendimi anlatma yolunu bende fotoğrafta bulanlardanım. Dünyaya bakış açımı insanlara en güzel bu şekilde gösterebiliyorum.
 kanvas tablo

Fotoğraf çekmek ne kadar zahmetli bir işse, bu fotoğrafları sergilemekte ondan kat ve kat daha zevkli bir iştir. Ben kendi çektiğim fotoğraflardan iki kere sergi açma şansı buldum ve hayatımda hiç bu kadar gururlanmamıştım. Ancak sergilenen bu fotoğraflarımdan daha çok kendi odamda asmış olduğum kanvas tablo modelleri beni daha çok etkiler. Bu kanvas tablo modellerini hiçbir sergime koymadım. Kanvas tablo yaptırdığım fotoğraflar benim için en özel olan ve en çok sevdiğim fotoğraflar arasından seçtiklerimden oluşuyor.


Yıllardır aynı tablocu sayesinde çektiğim fotoğrafları kanvas tablo haline getirirdim. Ancak son birkaç aydır internette çok daha ucuza yapan tablocu bulunca oraya gitmekten vazgeçtim. Çünkü internette yaptırdıklarımda da aynı kaliteyi alıyorum ve evden de çıkmak zorunda kalmıyorum. Tablolarım kargo ile kapıma kadar geliyor. Benimde tek düşüncem daha iyi fotoğraflar çekmek oluyor, bunları nasıl bastırırım diye kaygılanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder