21 Şubat 2014 Cuma

Amcamın Çocuğu İçin Bebek Arabası

"Amcasına sevgisini kelimelere dökmeye çalışan bir dostumun şimdi de amca olacağını öğrendik. Ve onun adına çok sevindik. Muhtemelen mükemmel bir amca olacaktır. Tıpkı kendi amcası gibi. Şimdi de amcasının çocuğu için bebek arabası araştırması yapmaya başlamış. Bakalım ne tarz bir şey alacaklar. İşte arkadaşımın amcası için yazdıklarından bir kısım.
Küçüklüğümden beri ailemin içinde hep sevilen biri oldum. Fakat benim en çok sevdiğim akrabam amcamdır. Babamdan yaşça küçük olan amcam benim çocukluğumdan beri bana hep yakın olmuştur. Ben daha 5-6 yaşındayken ilk bisikletimi hem de 90 lı yılların başından bahsediyorum 6 vitesi olanını yurt dışından getirterek bana hediye etmişti. Beni en sevdiğim oyuncaklarıma kavuşturan amcam olmuştur.


İlkokuldan itibaren sürekli spor yaptım. Basketbol, futbol, masa tenisi, voleybol, badminton, paten gibi pek çok sporu hakkını vererek yaptım. Muhtemelen bu özelliğim de hep amcamdan kalma. Çünkü ailemizde tek spora düşkün kişi o. Beni 12-13 yaşlarımdayken alır ve Uludağ’a kayak yapmaya götürürdü. Kim kendisi 20’li yaşlarındayken ergenliğe bile girmemiş yeğenini alıp Uludağ’a arkadaşlarının arasına götürür ki? İşte bu gibi sebeplerden dolayı amcama inanılmaz bir sevgim vardır."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder