6 Şubat 2014 Perşembe

Yeni Aldığım Halılar

Baharın gelmesiyle birlikte, bahar temizliği de yanında geldi. Evimi temizlemeye başlarken halılarımın da artık değişme vaktinin geldiğini fark ettim. Yeni halı almam lazımdı. Neredeyse evlendiğimden beri aynı halıları kullanıyorum. Hem model olarak artık geçmişte kaldılar, hem de artık eskisi kadar kullanılabilir değiller. Bunun için halı alışverişi yapmam lazımdı. Ama öyle halı dükkanlarını gezecek kadar vaktim olmadığı için, internette ufak bir araştırma yaptım. Evidea.com adresinde zevkime uygun onlarca halı buldum. Üstelik bu halılar tamda bütçeme uygun fiyatlardaydı.
Alacağım halı modeline karar vermeye çalışırken, biraz araştırma yaptım. Özellikle son dönemde shaggy halıların çok moda olduğunu öğrendim. Bir süre inceledim ve çok güzel shaggy halı modelleri olduğunu gördüm. Salonuma shaggy halı almaya karar verdim. Bu halıların tüylü yapısı ve özellikle çok yumuşak olması dolayısıyla çok hoşuma gitti. Bu halıların üzerinde yürümesi bir zevk halini aldı.
Özellikle aldığım shaggy halıdan çok memnunum. Çok rahat ve çok şık bir halı olmasıyla çok hoşuma gidiyor. Halının bir oda için bu kadar önemli olabileceğini rahmin etmiyordum. Yeni halılarımı aldığımdan beri odamın şekli değişti. Artık odam, gözüme çok daha güzel görünüyor. Üstelik evidea’dan çok uygun fiyatlarla aldığım bu halılarda hiçbir problem yaşamadım. Aldıktan sonra çok kısa bir sürede getirip evime teslim ettiler. Hiçbir sorun yaşamadan alışverişi tamamlamış oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder