16 Şubat 2014 Pazar

Kızım İçin Perde

Perde modelleri evlerimizi oldukça şık ve güzel gösteren en önemli unsurlardan bir tanesidir. Evlerimizin hem içeriden hem de dışarıdan oldukça şık görünmesini sağlarlar. Yıllarca bir perde dikim evinde çalıştım. O güzel kumaşlar ile birbirinden güzel perdeler tasarladık. Stor perdeler çıktığından beri, eski usul perde modellerine ilgi azaldı. Müşterilerimiz azaldı. Gençler eski perde modellerini beğenmez oldular. Genellikle hepsi stor perde tercih etmeye başladı. Ben de artık bunu bahane ederek emekli olmaya karar verdim. Geçen ay kızım evlendi. Onun yeni evinin perdeleri için söz vermiştim.



Fakat uzun zamandır bu işlerde elimi eteğimi çektiğim için yeni bir perde tasarlamak ve dikimini gerçekleştirmek bana oldukça zor geliyordu. Sonra aklıma ufak bir hilebazlık geldi. En güzel perde modellerini bulabileceğim Evidea online alışveriş sitesinde tam da kızımın istediği güzel bir perde modeli buldum. Perde modelleri arasında her zevke ve bütçeye hitap eden çok şık modeller vardı. Ben de kızımın istediği gibi bir perde bulunca hemen sipariş ettim. Perde elime ulaşınca küçük etiketini hemen söküverdim. Bu güzel perde modelini o kadar beğendim ki, sanki kendim yapmışım gibi içime sindi. Kızım da bu modeli oldukça beğendi ve hiç anlamadı. Herkese bu güzel online alışveriş sitesini tavsiye ediyorum. Dilediğiniz her türlü ürünü burada kolaylıkla bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder